Секс "продає" українцям квартири, суші та кондиціонери
01.07.13
Деякі думки РА "ТР-Студіо" відносно "реклами з натяком".
В Україні почалося нашестя реклами "з натяком" - секс продає все: від цвяха до цементу, від цеглини до квартири.
Рекламники пояснюють, що такий хід вигідний, тому що люди реагують. Відповідальні за мораль у країні факт констатують, але можуть погрожувати хіба що приписами.
Тим часом киян змушують червоніти та ніяковіти відверті білборди, які рекламують, наприклад, суші. Картинка і слоган, кажуть люди, вочевидь не з царини гастрономії. А оголені тіла, увиразнені частини тіла і неоднозначні написи з натяком на "ЦЕ" прикрашають не один рекламний щит, що пропонує купити квартири, огорожі, будматеріали, побутову техніку.
Одне з найулюбленіших тверджень рекламників про те, що секс продає, зараз масштабно випробовують на українцях.
"Якщо в рекламі є родзинка, людина на це впадає. Неважливо, це реклама одягу, машини, мотоцикла або гамбургера", - запевнив працівник рекламної агенції Павло Климик.
Секс "продає" українцям квартири, суші та кондиціонери
Рекламники б'ють по уяві, як вміють. Так за купівлю кондиціонера симпатична дівчина на білборді обіцяє: "Сосну у подарунок". Чоловіки охоче пристають на таку пропозицію, не задумуючись над тим, куди вони далі подінуть те хвойне дерево.
Національний комітет з нагляду за мораллю та експертна рада при Міністерстві соцполітики вже стомилися заповнювати приписи на відверто неоднозначних рекламодавців.
Вони діють переважно за дзвінком пильних громадян, які надсилають фото і точну адресу розміщення реклами. Експерти попередять агенцію про невдоволення.
Також можна самостійно звернутися до суду. Максимум, що чекає на рекламника, - штраф у кілька тисяч гривень. Конкретних прикладів судової тяганини згадати наглядачі не можуть.
Боротися з "натяками" - все одно що з вітряками. Це просто рекламна гра в асоціації. І в 100% випадків зображення прибирають не через скарги чи позови. Просто завершується оренда білборду.
Кореспондент Людмила Бадалян
Источник: ТСН