var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-24746312-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();


Секс "продає" українцям квартири, суші та кондиціонери

01.07.13

Деякі думки РА "ТР-Студіо" відносно "реклами з натяком".

 

 

В Україні почалося нашестя реклами "з натяком" - секс продає все: від цвяха до цементу, від цеглини до квартири.

Рекламники пояснюють, що такий хід вигідний, тому що люди реагують. Відповідальні за мораль у країні факт констатують, але можуть погрожувати хіба що приписами.

Тим часом киян змушують червоніти та ніяковіти відверті білборди, які рекламують, наприклад, суші. Картинка і слоган, кажуть люди, вочевидь не з царини гастрономії. А оголені тіла, увиразнені частини тіла і неоднозначні написи з натяком на "ЦЕ" прикрашають не один рекламний щит, що пропонує купити квартири, огорожі, будматеріали, побутову техніку.

Одне з найулюбленіших тверджень рекламників про те, що секс продає, зараз масштабно випробовують на українцях.

"Якщо в рекламі є родзинка, людина на це впадає. Неважливо, це реклама одягу, машини, мотоцикла або гамбургера", - запевнив працівник рекламної агенції Павло Климик.


Секс "продає" українцям квартири, суші та кондиціонери
Рекламники б'ють по уяві, як вміють. Так за купівлю кондиціонера симпатична дівчина на білборді обіцяє: "Сосну у подарунок". Чоловіки охоче пристають на таку пропозицію, не задумуючись над тим, куди вони далі подінуть те хвойне дерево.

Національний комітет з нагляду за мораллю та експертна рада при Міністерстві соцполітики вже стомилися заповнювати приписи на відверто неоднозначних рекламодавців.

Вони діють переважно за дзвінком пильних громадян, які надсилають фото і точну адресу розміщення реклами. Експерти попередять агенцію про невдоволення.

Також можна самостійно звернутися до суду. Максимум, що чекає на рекламника, - штраф у кілька тисяч гривень. Конкретних прикладів судової тяганини згадати наглядачі не можуть.

Боротися з "натяками" - все одно що з вітряками. Це просто рекламна гра в асоціації. І в 100% випадків зображення прибирають не через скарги чи позови. Просто завершується оренда білборду.

Кореспондент Людмила Бадалян

ИсточникТСН

 


 

Все новости